Összetört az autóm. Tudnak segíteni a biztosítási kárügyintézésben?

Cégünk teljeskörű szolgáltatást nyújt ügyfeleinek a biztosítási kárrendezés területén. A kárfelvétel alapvetően kétféleképpen történhet: amennyiben Ön olyan biztosítótársaságnál kötötte meg gépjárművére a biztosítást, amelyikkel mi is szerződésben állunk, akkor a kárfelvételt valamennyi...



Összetört az autója? Cégünk teljeskörű szolgáltatást nyújt Önnek a biztosítási kárrendezés területén.
A kárfelvétel alapvetően kétféleképpen történhet:
Amennyiben Ön olyan biztosítótársaságnál kötötte meg gépjárművére a biztosítást, amelyikkel mi is szerződésben állunk, és így önálló kárfelvételi joggal rendelkezünk, akkor a kárfelvételt valamennyi telephelyünk márkaszervizében ingyen végezzük, ha a javítási munkákat tőlünk rendeli meg.
Egyéb biztosító társaságok esetében, amennyiben Ön minket bíz meg a kárrendezéssel: mi lerendeljük, és megszervezzük a kárfelvételt.
A kárfelvételért jellemzően nem kell fizetnie, csak ha nincs meg az elkövető és Ön nem rendelkezik érvényes CASCO biztosítással. Ilyen esetekben, az ún. szívességi kárfelvételért bizonyos biztosítótársaságoknál kell fizetni, de ha ez az eset áll fenn, fel fogjuk erre hívni a figyelmét. Az önrészt rajtunk keresztül kell megfizetnie, viszont a javítás költségét nem kell előre meghiteleznie, hiszen azt majd intézzük az adott biztosítótársasággal.